Australië deel 1

15 juni 2018 - Brisbane, Australië

Ruim twee weken geleden ben ik na een totale vluchtduur van 21 aangekomen in Sydney. De vlucht viel me 100% mee. Eerste dag was het vooral even bijkomen van de reis. Tweede dag wat dingen geregeld zoals een australische bankrekening, australische zorgverzekering en helaas aangemeld bij de australische belastingdienst. De jetlag hakte er wel vaak in omdat je overdag graag wilt slapen en honger hebt op rare momenten.

De derde dag zijn we naar de blue mountains geweest. Foto’s hiervan staan wel op facebook. Uiteraard nog sydney helemaal verkend en heb nog een dag surf les gehad wat best goed ging!

Vorige week heb ik me eerste auto hier gekocht, een mitsubishi challenger. Dit is tevens ook mijn nieuwe huis omdat ik er in slaap. Vorige week zijn we met 8 mensen gestart aan een roadtrip richting het noorden waar het lekker weer is.

Al heel veel prachtige dingen gezien onderweg, van de meest prachtige stranden met helder water tot aan mega watervallen midden in een bos. Uiteraard ook grote kangaroes gezien en grote spinnen. Als je in de ochtend wakker word zie je ze al en zelfs op het strand. Ik probeer er nog steeds eentje te vangen maar telkens als ik er naar toe loop rennen ze weg helaas 😢 Ben nu in de buurt van brisbane en we reizen lekker door. Ik mag me zelf nu ook alcholist noemen nu ik al 17 dagen achter elkaar een lekker biertje heb gedronken. Maar ze kennen hier geen bier met een alcholpercentage boven de 5% dus het stelt ook niet veel voor.

Op naar het volgende avontuur! Al hoewel tot nu toe iedere dag nog een bijzonder avontuur was.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mama:
    15 juni 2018
    Hallo lieve schat. Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt!!! En ook blij met WhatsApp 🙃. Je bent al bijna 3 weken weg en het voelt als 3 maanden. Pas goed op en natuurlijk veel fun!! Dikke kus